Avatar billede pihl88 Nybegynder
13. november 2009 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Vira på min X: Heur, Virut mfl.

Hej alle.

Håber på hurtig hjælp, da jeg er igang med en meget vigtig opgave på mit universitet, og skal bruge min computer... :(

Jeg har på uheldigvis fået tilraget mig nogle forskellige trojanske heste og sådan. Jeg har kørt en scan med AVG og fundet mange infketioner (800 ish)

Det drejer sig om:
win32/Heur
win32/Virut
Generic4.PNS
Generic5.AUWC

Hvad skal jeg gøre. AVG kan vel ikke klare opgaven alene? Jeg fik slettet halvdelen af infektioner, men resten var det ikke muligt at slette, da "filen ikke eksisterer"... Hjælp?

mvh. Andreas
13. november 2009 - 17:43 #1
http://www.eksperten.dk/guide/1232 - gennemføre proceduren...
Avatar billede f-arn Guru
13. november 2009 - 18:12 #2
win32/Virut

http://www.spywarefri.dk/artikel/ramt-af-virut/

Hvis det er virut, skal du vist oveerveje hvor lang tid, du vil bruge på at forsøge at rense den.
Avatar billede pihl88 Nybegynder
13. november 2009 - 19:08 #3
Av, ja det kan jeg se. Jeg må hellere indstallere XP på ny... Jeg forsøger lige at få ram på den først, ellers må den have stødet.
Avatar billede pihl88 Nybegynder
13. november 2009 - 19:55 #4
Tak skal I have begge to. Vil I begge sende et svar. jeg sletter alt og starter forfra!
13. november 2009 - 22:45 #5
Guide -> http://www.eksperten.dk/artikler/1104

(Husk alt det med DRIVERPAKKER til din hardware mm. !!!)
Avatar billede f-arn Guru
13. november 2009 - 23:08 #6
Det er nok den eneste måde, desværre :(
Avatar billede pihl88 Nybegynder
14. november 2009 - 16:55 #7
Kender I en virus der hedder Generic15.AYOP?
Avatar billede f-arn Guru
14. november 2009 - 19:34 #8
Næ - hvorfor? en google søgning gi'r ikke noget fornuftigt.