Avatar billede giweo Juniormester
13. november 2009 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dele trådløst net til kabel

Hej

Jeg har en YouSee boks som jo kræver kablet internet.

Men jeg har jo også en bærbar (vista) med wifi og RJ45 stik

Er der en måde så jeg kan connecte YouSee boksen sammen med PCen med kabel, og derefter lade boksen bruge PCen trådløse forbindelse ?
Avatar billede jps2mt Nybegynder
17. november 2009 - 11:42 #1
Køb et accesspoint istedet.
Men sig mig lige, der plejer da at være indbygget accesspoint i YouSee routeren, tjek lige om ikke du har det du mangler.
Avatar billede giweo Juniormester
17. november 2009 - 16:05 #2
Jeg har ikke talt om en YouSee router

Det er en YouSee TV HD boks jeg har, der skal på kablet internet
Avatar billede jps2mt Nybegynder
17. november 2009 - 18:35 #3
Arh, nu tror jeg femøren faldt :)

Det var ikke så klart af dit første indlæg at det var sådan du mente det...

Kan ikke lige se hvorfor du vil gøre det, og jeg tror nu heller ikke det er praktisk muligt...

Har ikke rodet så meget med det her TV boks noget fra TDC, men svjh. er der noget med at der er en dedikeret port i routeren til TV boks(e)...

HVIS jeg husker galt og der ikke er nogen dedikeret port til det, så kan du vel bare sætte et kabel mellem din PC og TV boksen og så dele din WiFi forbindelse på din bærbare maskine...

Om det rent praktisk virker ved jeg ikke lige..
Avatar billede giweo Juniormester
18. november 2009 - 15:52 #4
Der er alt for langt til at jeg kan/vil have et kabel løbende