Avatar billede gp Nybegynder
12. november 2009 - 22:37 Der er 2 kommentarer

Flash Haj Søges

Hej med jer,
Jeg søger en Flash haj til prgrammering af site i FullScreen og XML.
Design lay-out er klar men indput modtages gerne.
Der er tale om en lønnet opgave, ser frem til at høre fra jer.

/GP
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
18. november 2009 - 09:45 #1
Det skulle jeg gerne kunne klare... Skriv til mig på mail:  mm@dkurt.dk
Avatar billede cleverClown Nybegynder
18. november 2009 - 17:23 #2
hej

du må gerne tage kontakt med mig.

Jeg har mange års erfaring af at udvikle flashsiter, bygget på XML, etc.

Lige nu står jeg og mangler en opgave så jeg kan ordne det med kort varsel.

Hvis du skriver til mig kan jeg præsnetere mig nærmere, så får du mit telefonnumre.

mvh / Lasse Hall

post [ at ] sekvens.se