Avatar billede michael-dhif Nybegynder
15. juli 2001 - 10:27 Der er 9 kommentarer

Åbne et nyt vindue maksimalt

Hej

Jeg har brug for noget hjælp til at Åbne et nyt vindue maksimalt.

Da jeg er ny i faget, vil jeg gerne have nogle eksempler.

Tak
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juli 2001 - 10:41 #1
er du sikke på det er nødvendigt?
Jeg har en pænt stor skærm, og næsten altid flere vinduer åbne som jeg så klikker frem og tilbage imellem (notepad, emailprogram, andre browservinduer), og hvis en side jeg kikker på pludselig kaprer hele skærmen og skjuler alle de andre bliver jeg ærlig talt ret negativ overfor den websidemager.

mvh JakobA
Avatar billede michael-dhif Nybegynder
15. juli 2001 - 10:48 #2
Jeg er ved at lave en hjemmeside www.ec-shooting-2001.dk, under resultater får jeg af et stævne-program resultaterne i html-format, disse resultater vil jeg gerne vise i et nyt vindue, som er maksimeret, så brugeren kun fokuserer på denne side.
Avatar billede michael-dhif Nybegynder
15. juli 2001 - 10:50 #3
Jeg tror du misforstår, det skal ikke være fullsize, men et alm. browser-vindue.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. juli 2001 - 10:51 #4
Jeg synes du skal give folk mulighed for ar vælge mellem fuld skærm og mindre vindue :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juli 2001 - 14:57 #5
Her er en side der måske forklarer det lidt bedre:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/prek/prident.html

mvh JakobA
Avatar billede atlanta Nybegynder
17. juli 2001 - 17:59 #6
hey jakoba... griner poups... hvordan laver du den der And    so    on .....  der popper op i for skellig vinduer og for skellige steder ????
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juli 2001 - 18:16 #7
Avatar billede atlanta Nybegynder
17. juli 2001 - 20:16 #8
thanx
Avatar billede it-manden Nybegynder
25. juli 2001 - 14:36 #9