Avatar billede UlrikOne Nybegynder
11. november 2009 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skal til et show i aften - hvordan indstiller jeg bedst min mobil til at tage photos? (HTC Magic)

Hej!

Jeg skal til Frank Hvam/Per V-show i Stouby i aften. Jeg vil gerne tage nogle gode photos der. Men når jeg plejer at tage billeder med min mobiltelefon - en HTC Magic m. 3.2 megapixel - så bliver de dårlige med mindre forholdende er HELT perfekte. Og det er de næppe til sådan et show.

Det jeg helst vil undgå er de der "billeder i bevægelser", hvor alting på billedet ligesom er strukket og ikke står stille.

Nogen der kender et site med en guide til opsætning af mobilkamera eller netop dette mobilkamera, eller er der nogen der selv har nogle tips??

Hurtig hjælp værdsat.

Tak.
Avatar billede DonKalle Nybegynder
11. november 2009 - 17:27 #1
Hej.
Jeg var til showet i går, og vil bare lige informere dig om, at man ikke må tage billeder med blitz :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. november 2009 - 17:41 #2
Tror det er ligemeget hvilken telefon du har, så bliver det ikke særligt godt.
Avatar billede UlrikOne Nybegynder
14. november 2009 - 09:51 #3
DonKalle: Jeg tog heller ingen billeder med blitz. Det er jo netop pointen: at få billederne til at blive gode alligevel.
Avatar billede UlrikOne Nybegynder
14. november 2009 - 09:51 #4
.