Avatar billede fonzie83 Nybegynder
11. november 2009 - 04:28 Der er 8 kommentarer

Formatere drev

Jeg har et problem med at formatere et af mine drev. Får beskeden: "Dette drev er i brug. Et andet program eller en anden proces bruger dette drev. Vil du formatere det alligevel"?
Taster ja.
Får beskeden: "Dette drev kunne ikke formateres. Afslut alle programmer, der benytter dette drev, og kontroller, at indholdet af drevet ikke vises i et vindue. Prøv derefter at formatere igen.

Kan ikke se hvilke programmer der skulle bruge dette drev. Har flyttet alt indholdet fra drevet til en x-tern hd. som var billeder og lidt film.
11. november 2009 - 06:02 #1
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ???

---

Hvilket 'sted' står du når du vil "formatere" ?

Ellers brug DISKHÅNDTERINGEN...
11. november 2009 - 06:06 #2
Provokation: Se bort fra mit indslag - spild af tid - du vender alligevel ikke tilbage -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/fonzie83

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Vandreren Novice
11. november 2009 - 10:36 #3
Løsningen er at spørge Nogle Andre:

Skrevet søn. d. 23. november 2008 kl. 20:33:25
fonzie83: "Jeg behøver sgu da ikke at læse jeres regelsæt af... He he. Bare rolig skal nok spørge nogle andre fremover, så i ikke bliver stødt"
http://www.eksperten.dk/spm/853909#reply_7263481
Avatar billede fonzie83 Nybegynder
12. november 2009 - 04:07 #4
Jeg bruger windows vista. "Står i denne computer" Højreklikker på E: drevet, og så sker der som fortalt. Er der andre måder at gøre dette på, hvis ja hvilke?

Mvh
12. november 2009 - 07:27 #5
Ja, det er der... *S*
Avatar billede fonzie83 Nybegynder
13. november 2009 - 15:58 #6
Ok, det lyder godt... Kan du fortælle hvordan, eller?
13. november 2009 - 16:09 #7
... tror også at jeg vil vente i laaaaaang tid med at svare tilbage ...

Hint: http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede fonzie83 Nybegynder
15. november 2009 - 18:48 #8
Okay... Du kan altså ikke gi mig noget svar, så kan du lige så godt lade være med at komme med "flade" kommentarer!!!