Avatar billede Johncena Nybegynder
10. november 2009 - 22:12 Der er 3 kommentarer

Grafiker til webshop i Aalborg

Vi søger en grafiker til vores webshop. Arbejd stedet er i Aalborg og månedslønnet. Om du er uddannet over eller under 18 år har ingen betydning. Det eneste krav er du har en god kendskab til photoshop og illustrator.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
10. november 2009 - 22:22 #1
Hej Johncena,

Det lyder spændende.
Jeg er igang med uddannelsen Multimedie Designer på UCN i Aalborg på 1. sem.

Jeg er interesseret i at høre mere.
Du er velkommen til at kontakte mig på msn eller mail: niller33@hotmail.com eller pr. telefon: 40 60 62 23

Mit portfolio er under udvikling.

Mvh
Nils Pedersen
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. november 2009 - 00:44 #2
Jeg bor ikke ligefrem i nærheden af Aalborg, men jeg vil lige høre om I har overvejet at bruge en ekstern freelance grafiker/webdesigner? Som uddannet grafiker og med en del års erfaring er der mulighed for at jeg kan lave arbejdet hurtigere og måske endda bedre.

Skriv en mail hvis I er interesseret til mail@tinocordes.dk. I kan se min hjemmeside på www.tinocordes.dk
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
11. november 2009 - 19:04 #3
Hey Johncen

Jeg er interesset i, at høre nærmere. Har også en del erfaring og bor i Aalborg. Send mig gerne en mail på mail@letitbeknown.dk

Med grafiske hilsner
Letitbeknown.dk
Kristian Bendsen