Avatar billede superbent Nybegynder
10. november 2009 - 21:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg stiplet papir eller en maskine som kan lave de linjer på en faktura?

Hejsa

Som emnet siger, kan I hjælpe mig med at finde eventuelt papir jeg kan printe min faktura ud på som har en stiplet linje hvor man kan rive indbetalingskortet af, eller alternativt en maskine som kan lave de der små riller på...

Jeg kan intet finde på nettet, men ved heller ikke præcis hvad det hedder.

På forhånd mange tak!
Avatar billede jokerper Nybegynder
10. november 2009 - 23:22 #1
Her er der et link:

http://www.degntryk.dk/Produkter/Brevpapir.aspx

Håber du kan bruge det!
Avatar billede superbent Nybegynder
11. november 2009 - 00:13 #2
Tak for linket

Kan det passe at vi er oppe på 1509 kr. for 1000 helt blanke A4 sider, som bare er perforeret?

Det er 1.50 kr pr. stk papir...

Jeg havde kalkuleret lidt med omkring 50 øre pr. stk - jeg kan næsten ingen leverandører finde... har du flere forslag, jeg kan kigge på?
Avatar billede nissen2630 Novice
11. november 2009 - 01:11 #3
Avatar billede jokerper Nybegynder
11. november 2009 - 01:13 #4
http://www.hardsoft.dk/index.php?cPath=213_214

Nu ved du det hdder faktura papir eller FI-kort - så prøv google.

Evt. andet eu-land.
Avatar billede superbent Nybegynder
11. november 2009 - 01:25 #5
jokerper: Fandt efter din hjælp frem til girokort.dk som nissen også skrev :)

nissen2630: giv venligst et svar, så deler i :)

Det var lige præcis:
http://www.girokort.dk/SEEEMS/2228.asp

Jeg ledte efter...