Avatar billede tpd Nybegynder
10. november 2009 - 15:33 Der er 2 kommentarer

Valg af netbook

Hej eksperter.

Jeg går og overvejer at købe en netbook, men er imidlertid i tvivl om hvilken en jeg skal vælge.

Mini kriterier er, at den skal være hurtig (opstart, men også på nettet) og ellers bare en smule "fremtidssikret". Derudover smart design og helst ikke meget over 3.000-3.500 kr.
Jeg har tænkt, at den skal have 2gb DDR2 ram.
Jeg er i tvivl om processoren; fx om skal det være Intel Atom N280 eller Intel Core 2 Solo SU3500?
Jeg har set på MSI X-Slim 340, Samsung NC10 (som har fået rigtig gode anmeldelser?) men hvad med Asus Eee PC (de forskellige modeller).

Har I andre modeller I kan anbefale?
Og hvad med windows 7 - synes jeg har læst at det skulle være et skrællet og velfungerende/hurtig OS?

Hvad siger I til det?

Mvh.
Lasse L. Jepsen
Avatar billede vaMpz Nybegynder
10. november 2009 - 15:46 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2009 - 17:55 #2
vaMpz  - begrund det lige.
Mini kriterier er, at den skal være hurtig (opstart, men også på nettet) og ellers bare en smule "fremtidssikret". Derudover smart design og helst ikke meget over 3.000-3.500 kr.