Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 15:30 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Afinstallering af spil

Hej Eksperter

Jeg har et spil, som jeg har afinstalleret via tilføj/fjern, og da jeg så installerede det igen, var det med de samme indstillinger som før jeg slettede, og det undrer mig lidt, da jeg jo har slettet det en gang. Jeg har så slettet det igen, og søgt mig igennem reg. databasen, og slettet de poster den fandt der, men når jeg så installerer igen, så er det stadig med de samme indstillinger, og ikke med default indstillinger. Hvad kan jeg gøre? Jeg vil helst undgå at formattere min HD.

På forhånd tak

Sebastian
Avatar billede vaMpz Nybegynder
10. november 2009 - 15:39 #1
Hvilket spil er det?
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 16:15 #2
Det er Fifa 10, og pc'en er en Medion AG, med Vista SP2 32-bit.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2009 - 16:33 #3
Er der nogle filer du mauelt sletter i en mappe, efter du har afinstalleret fra tilføj og fjern?
Hvis der er, kan du forsøge at slette dem med Eraser, der overskriver filerne.
Avatar billede spooky20 Nybegynder
10. november 2009 - 16:34 #4
Har du slettet mappen i My Documents (mener jeg nok den ligger) som indeholder alle settings, savegames etc?
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 16:59 #5
Ja det har jeg, og jeg har også søgt hele reg. databasen igennem, og slettet alt der kom frem der.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 17:00 #6
220661: Der er kun den mappe der lægger sig i dokumenter, med save games og sådan noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2009 - 17:08 #7
Ja jeg mener kun der er den ene mappe, som du skal slette. Men svrer du på, om du har slettet den almindeligt, eller med Eraser?
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 17:12 #8
Jeg har slettet den almindeligt. Hvis jeg også har slettet alt i reg. databasen burde det vel være rigeligt eller hvad?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2009 - 17:22 #9
Ja normalt ville jeg sige ja, men når du afinstallerer, og sletter filerne manuelt, ligger de stadig fysisk på disken. Det du gør er at du fortæller Windows at du ikke skal bruge dem længere, og derfor fjerner Windows henvisningerne til dem. Hvis du bruger Eraser til at slette filerne kan de ikke gendannes, uden du installerer på ny.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 17:31 #10
Kan de filer findes, så jeg kan slette dem med Eraser? Eller skal jeg installere Fifa igen, og så fjerne mappen med Eraser bagefter?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2009 - 17:41 #11
Nej du skal desværre have det installeret igen, da du har fjernet henvisningerne.
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 17:50 #12
Jeg prøver, og så ser vi om det virker..
10. november 2009 - 17:53 #13
Næste gang så prøv afinstall med denne -> http://www.revouninstaller.com/ ....
Avatar billede sebleonhardt Nybegynder
10. november 2009 - 23:07 #14
Jeg har nu geninstalleret, og afinstalleret med Revo, samt slettet med Eraser, og nu virker det. Så vil karise_larry og 220661 lægge et svar, så kan I få 50 point hver. TUSIND TAK for hjælpen.
11. november 2009 - 06:17 #15
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. november 2009 - 16:33 #16
Held og lykke med det "nye" spil.