Avatar billede webbie Nybegynder
15. juli 2001 - 05:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Ups - har glemt at koble af internet!!!

Ja - det her spørgsmål er nok lidt underlig - men det er dog stadig et problem!

Jeg sidder et godt stykke hjemmefra og hos en kammerat, og har opdaget, at jeg ikke har koblet min pc derhjemme af internettet (Alm 56K modem - IKKE FASTPRIS).

Problemet er nu, at den ikke selv hopper af og den skal faktisk ikke være på - lidt af et problem.

Spørgsmålet er så nu - hvordan får jeg den til at hoppe af, når jeg sidder hos min kammerat ??
Den har allerede stået på nettet længe og det er jo dyrt i den sidste ende - jeg har nemlig lidt meget langt hjem!

Håber nogle kan hjælpe mig!!!
Avatar billede naesager Nybegynder
15. juli 2001 - 06:09 #1
Hvis du ikke  har nogen remote programmer installeret ville det nok være nemmest at feks. spamme din comp med 250000 mails, hvis du har din mail prog. til at tjekke, så ville jeg skyde på at den måske gik ned, måske......
Avatar billede webbie Nybegynder
15. juli 2001 - 06:20 #2
Ja - jeg tænkte det nok - men det er jo lidt af en ulempe med alle de mails - og hvis email programmet heller ikke er startet - hmmmm

Men hvad med ICQ - kan jeg gøre noget gennem den - det er nemlig på den, jeg kan se, at jeg er online!!!?
Avatar billede naesager Nybegynder
15. juli 2001 - 06:24 #3
kan du ikke lige paste dit icq nr. så kan vi snakke der=
Avatar billede webbie Nybegynder
15. juli 2001 - 06:28 #4
hmmm - jeg sidder jo ikke der hjemme!!!!
Jeg vil ha lidt svær ved at svare!!!

:-)
Avatar billede naesager Nybegynder
15. juli 2001 - 06:29 #5
Ja men til der hvor du er nu
Avatar billede webbie Nybegynder
15. juli 2001 - 06:29 #6
Jeg har fået lov til at låne min kammerats icq - 85176591 - der sidder jeg lige nu!! ;)
Avatar billede resten Nybegynder
15. juli 2001 - 07:08 #7
hmm :(
Avatar billede webbie Nybegynder
15. juli 2001 - 07:29 #8
Så blev det klaret - faktisk løste problemet helt sig selv - for med et, var den offline!!!

Men Tak til naesager :)
Avatar billede webbie Nybegynder
15. juli 2001 - 07:29 #9
Vi deler pointene lidt - !!:)