Avatar billede TS32 Nybegynder
10. november 2009 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista Recovery

Hej hej igen Eksperter :-)

Nogen som ved om det er muligt, at downloade Vista Recovery et eller andet sted... ?
Jeg har en bærbar som fornyligt kørte med Vista men rent eksperimentalt ville jeg prøve, at install. XP på den... Der er dog det ene problem, at min bærbar KUN er Vista / Windows 7 baseret og IKKE XP baseret... Så nu ville jeg høre om det er muligt, at genistallerer Vista ved hjælp af en såkaldt Recovery...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2009 - 14:49 #1
Der må da følge nogen skiver med?
Evt. skal systemet gendannes fra en skjult partition.

Kig i manualen hvordan du gør!
Avatar billede vejmand Juniormester
10. november 2009 - 14:56 #2
Eller prøv at ringe til Microsoft på dette tlf.nr.: 80701315
og forklar problemet, måske du kan bestille en CD med Vista, når du har produkt-nøglen.
Du kan ikke downloade Vista.
Avatar billede TS32 Nybegynder
30. november 2009 - 13:48 #3
Tak for hjælpen Vejmand ;) Nu er problemet løst... Hvis du lige smider et svar, så tildeler jeg dig de lovede point ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
30. november 2009 - 15:36 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)