Avatar billede anders17 Nybegynder
09. november 2009 - 21:08 Der er 8 kommentarer

Opgradering af Vista til Windows 7 Home Premium

Jeg har forgæves forsøgt at opgradere til Windows 7.
Inden installeringen kørte jeg Windows update advisor. Kompabilitetsrapporten viste ingen konflikter.

Midt under installationen fik jeg besked på at slette programmet PerfectDisk før opgradering igen.
Jeg slettede PerfectDisk rigtigt gennem kontrolpanel,slettede det fra skrivebordet og tømte papirkurven. Herefter genstartede jeg komputeren og påbegyndte opgradering igen.
Jeg fik igen besked om at fjerne PerfectDisk.
Jeg foretog derefter en søgning efter en fil med PerfectDisk uden at finde noget, men får stadig samme besked.
Hvad er der galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2009 - 22:20 #1
Du har ikke fået alle rester af programmet med. Hvis det er version 10 du har er der en tool her skulle kunne klare problemet:
http://www.perfectdisk.com/support/kb/835
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2009 - 10:22 #2
Lav en helt ren installation af Windows 7.
Den ekstra tid det tager at installere et operativsystem fra bunden bliver hentet hjem i bedre performance og stabilitet senere.
Bare en tanke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2009 - 13:34 #3
Enig med Thomasso :)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2010 - 22:19 #4
Hvad skete der med den her?
Avatar billede anders17 Nybegynder
12. januar 2010 - 11:12 #5
Tak for hjælpen med at fjerne resterne af Perfect Disk. Det lykkedes.
Det er derimod endnu ikke lykkedes at få installeret Win 7, da jeg får meddelelse om manglende filer.Jeg er tilbøjelig til at prøve at bytte min opgraderingsversion til en fuld Win 7 eller at købe en ny.

Med venlig hilsen

Anders 17
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2010 - 13:03 #6
Køb en ny
Du kan ikke bytte den da den har været åbnet for.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2010 - 15:35 #7
Okay.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2012 - 18:21 #8
lukketid?