Avatar billede Slettet bruger
09. november 2009 - 17:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Zepto Nexus A15 (Nox) Skærmhængsel

Hej!

Jeg har været så uheldig at et af mine skærmhængsler er knækket på min Zepto Nexus A15, der er magen til Zepto Nox A15 (venstre hængsel).

Tog et billede af den her:

Så jeg har hivet fat i infocare som reparerer Zeptos computere. De kan sælge mig et hængsel til 354 kr + 300 kr gebyr og fragt (dvs. 654,- kr i alt). Det synes jeg dog lød lidt voldsomt, så jeg prøvede at google lidt mere uden held.

Spørgsmålet går således på om,
Er det muligt nogle steder at få lavet sådan et hængsel til lidt mindre penge et sted? Det er jo ikke andet end den lille markerede metal-stump.

Skulle gerne bruge den igen (med skærm på) i den her uge, så jeg skulle helst have en løsning inden imorgen.

mvh. Martin Roelsgaard
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2009 - 17:29 #1
Hov, jeg kan se at jeg glemte at vedlægge billedet.
http://img513.imageshack.us/img513/4288/bil1ci.jpg
Avatar billede barber Nybegynder
18. april 2010 - 13:56 #2
Hej fandt du en løsning på dette problem i sin tid?

Det er nu anden gang mit hængsel er knækket i venstre side og da Zepto jo er gået konkurs, ja så kan jeg ikke få det repareret igen.. Så jeg leder efter derfor efter løsninger på dette problem.
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2010 - 16:24 #3
Hey,

Ja. Jeg tog kontakt til theis.jorgensen@infocare.dk , der arbejdede i Zepto's afdeling hos InfoCare (dem der reparerede deres computere, såvidt jeg forstod på det). Prøv at tage kontakt til InfoCare...

Men jeg måtte slippe i omegnen af 800 kr i sidste ende, da der bl.a. er et administrationsgebyr for mere end hængslen ): - prøv og find ud af om du ikke kender nogle der kan svejse den eller noget.
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2010 - 17:35 #4
lukker
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2010 - 17:35 #5
lukker
Avatar billede barber Nybegynder
19. april 2010 - 19:20 #6
Perfekt, tak :)
Avatar billede barber Nybegynder
23. august 2010 - 21:16 #7
InfoCare reparerer ikke Zepto mere og jeg fik en standardmail smidt i nakken. Derudover så fandt jeg frem til ComputerPlanet der hævder at have købt Zepto's reservedele.

Jeg betalte 989,- for et nyt skærmhængsel, incl. montage og 2 års garanti. Mvh Jan