Avatar billede andersbram Nybegynder
09. november 2009 - 03:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

overførsel af musik til ipod efter gendannelse

Hey

Jeg har fået mig lidt af et problem. Min ipod begyndte at opføre sig funky så jeg besluttede at geninstallere firmwaren. Jeg rippede derfor al min musik med ephod og lagde den over på min eksterne HD.

Da jeg så skulle lægge det hele ind igen så manglede der godt 3000 sange ud af lidt over 8000.

Jeg har de 8000 filer liggende og dem som itunes ikke vil afspille eller overføre til 'poden kan sagtens afspilles i andre programmer - sågar media player...!!

Er der noget jeg kan gøre for at få de resterende sange ind? 3000 er jo en pæn slat.

Jeg har en Ipod Classic 80 GB

-Mvh

Anders
Avatar billede andersbram Nybegynder
12. november 2009 - 01:36 #1
Jeg fik ingen svar, men fandt selv en løsning. Kan jeg ikke få mine point tilbage?
Avatar billede justrace Novice
12. november 2009 - 07:23 #2
Du lægger bare selv et svar og tildeler dig selv piont. :)
Avatar billede andersbram Nybegynder
12. november 2009 - 15:44 #3
ok tak :)