Avatar billede ms-o Nybegynder
08. november 2009 - 19:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min bærbar bruger 100% af cpu'en hele tiden

Jeg har et problem med min bærbar med 4gb RAM.
Den bruger næsten altid 100% af cpu'en, hvilket resulterer i en blæser der larmer konstant.

I Windows Joblisten kan jeg ikke se, at der skulle være et program/proces, der er ansvarlig for at tage al processor-kraften. Sorterer jeg efter "CPU" under "Processer" så er der højst en proces der bruger 5% af cpu'en..

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede haverslev Novice
08. november 2009 - 19:30 #1
Prøv at køre denne igennem:

http://www.eksperten.dk/guide/1232
Avatar billede ms-o Nybegynder
10. november 2009 - 09:25 #2
Tak for tippet. Det vil jeg prøve ved lejlighed, og så vender jeg tilbage.
Avatar billede haverslev Novice
14. februar 2010 - 10:35 #3