Avatar billede camirose Nybegynder
08. november 2009 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsætte resultat fra et regneark til et andet i Exel 2003 (kæde?)

Er der muligt at indsatte resultater i et regneark kan sættes ind i et andet? Således at ændres resultatet i det første så ændres det også i det andet.
Avatar billede hcma Novice
08. november 2009 - 19:31 #1
sidder med Excel2000 og her gør man sådan:
Marker de celler, der skal kopieres.

Klik på Kopier .

Marker cellen øverst til venstre i indsætningsområdet.

Klik på Indsæt speciel i menuen Rediger.

Klik på en indstilling under Sæt ind, og klik derefter på OK.
Hvis du vil have hjælp til en indstilling, skal du klikke på spørgsmålstegnet  og derefter klikke på indstillingen.

Bemærk!

Tryk ikke på ENTER, når du har klikket på OK, ellers kopieres alle cellerne inden for den blinkende ramme til indsætningsområdet. For at annullere den blinkende ramme skal du trykke på ESC.

Hvis du kopierer kommentarer, erstatter de kopierede kommentarer eventuelle eksisterende kommentarer i destinationscellerne.
Avatar billede camirose Nybegynder
08. november 2009 - 19:57 #2
Det lykkedes ikke i første omgang, men opdagede så i andet forsøg at der var noget som hed indsæt kæde, under indsæt speciel, og så lykkedes det.

Læg et svar, så får du dine point
Avatar billede hcma Novice
08. november 2009 - 20:41 #3
pling  :o)