Avatar billede Oskarboi Nybegynder
08. november 2009 - 17:50 Der er 6 kommentarer

Hjemmesider loader langsomt

På begge vores computere i husstanden har vi et problem med at hjemmesider loader ufatteligt langsomt og ofte bliver vi nød til opdatere hjemmesiden før den loader. Det sker ikke hver gang vi loader en side, men med mellemrum, hvor det virker som om hele nettet dør. Men da vi sagtens kan downloade større filer på nettet uden at hastigheden falder, tror jeg ikke at det er et problem med forbindelsen. Jeg har prøvet forskellige browsere (IE, mozilla og chrome) og det er samme problem med dem alle sammen. Håber nogen har en idé til hvad det kan være.
Avatar billede Vandreren Novice
08. november 2009 - 18:10 #1
Har du et sikkerhedsprogram, der tjeker om hver enkelt hjemmeside er kendt for phishing? Det vil i hvert fald reducere hastigheden betragteligt.
Avatar billede Oskarboi Nybegynder
08. november 2009 - 18:13 #2
Nej det har jeg ikke, har fjernet mine sikkerhedsprogrammer for at se om de påvirkede det, men det gjorde ingen forskel.
08. november 2009 - 18:40 #3
Generelt bør du lige skrive hvilket OS du bruger:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Din ROUTER box/system - Sluk HELT (PowerStik UD) >15 min. - Tænd igen og se hvad der sker/ikke sker...
Avatar billede Oskarboi Nybegynder
08. november 2009 - 18:45 #4
Bruger Vista på begge computere.
Avatar billede Chrlol Nybegynder
01. december 2009 - 20:57 #5
prøv at opdatere drivere til grafik kort, det er nogen gange det der er problemet nå du skal loade sider.
Avatar billede pureshit Nybegynder
19. april 2010 - 23:56 #6
Har præcist samme problem. Fandt du en løsning?