Avatar billede jaudk Nybegynder
08. november 2009 - 11:48 Der er 6 kommentarer

Integrering af Google maps

Hej

Jeg søger en Haj til Google Maps, der kan lave en løsning ligesom den Velfac har, hvor man kan søge på forhandlere..

http://www.velfac.dk/velfac/dealers.nsf/fdlrsch?openform&dealertype=VinduesMester

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2009 - 19:23 #1
Det bliver ikke billigt, der er meget pillearbejde.

Hvad har du af opsætning til at udvikle på?

Domain...Database...FTP etc.
Avatar billede jaudk Nybegynder
08. november 2009 - 19:29 #2
Det er faktisk meningen at det skal køre på Scannet's nye webshop "webshop2". Det kan så løses på den måde at det bare bliver indsat i en iframe på hjemmesiden. Men det vil selvfølgelig være mest optimalt, hvis det kan ligge på samme server. Ved dog ikke om Scannet går med til det.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2009 - 19:35 #3
Ok så det er en opgave du har hos Scannet og vil betale en anden til at løse dette?
Avatar billede jaudk Nybegynder
08. november 2009 - 19:42 #4
Jeg skal til at opsætte en side for en ekstern kunde i Scannet's nye webshopssytem (jeg har intet med Scannet at gøre)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2009 - 20:37 #5
Ok! og hvorfor kan du ikke selv løse opgaven og hvem betaler?
Avatar billede jaudk Nybegynder
09. november 2009 - 15:36 #6
Spørgsmål skal sendes til jacob@jau.dk

Så tager vi den der fra.