Avatar billede Bergcph Nybegynder
08. november 2009 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jave Scanner

Hej jeg har en opgave jeg ikke selv kan udføre og mangler hjelp til dette
jeg har brug for en scanner der evt er lavet i java
den skal kune scanne alle filer på din pc og kunne gi et output til evt hp eller andet sted
krav
1 scanner system restorefiles/gendanelses systemet
2 scanne alle harddiske
3 virke på  xp vist og win 7
det den skal bruges til er at finde md5hash/sha fingerprints som jeg definerer med en md5 creator evtså jeg kan opdatere efterhånden
er der en mulighed for hjelp til dette ville jeg meget gerne høre fra en af jer experter
håber dette er det rette forum til min post
hilsen kim
Avatar billede Bergcph Nybegynder
08. november 2009 - 14:32 #1
jeg vil gerne uddybe mit projekt lidt mere hvis der er brug for det
scanneren skal kunne finde de md5 hash check jeg laver til den som den vil kikke i i en lokal sql database under scanning af pc
og den vil så gi et output som siger dene fil (min md5) er fundet og den peger så i sit output hvor filen er og vad den heder
Gir det mening `?
Avatar billede preppydude Nybegynder
16. november 2009 - 03:07 #2
Mener ikke det er muligt for Java at få adgang til gendannelses-filerne på nogen måde i både Vista og Windows 7. Måske tager jeg fejl.

Ville anbefale i lavede en ny skanner i Delphi igen. Tvivler på folk gider installere Java for at blive skannet. Jeg ville ikke.
Avatar billede Bergcph Nybegynder
16. november 2009 - 10:03 #3
hmm hvor ved du fra vi har en scanner i delfi ```????

scanneren i delfi har prblemmer med vista og windows 7

scanner i java har ikke de problemmer det har jeg set
Avatar billede preppydude Nybegynder
16. november 2009 - 17:07 #4
Det eneste grund til at den skulle have problemer i Vista og Windows 7 er hvis den er kodet dårligt. :) Delphi er langt hurtigere, bedre og mere stabilt end Java, hvis det altså bliver kodet ordenligt.
Avatar billede Bergcph Nybegynder
17. november 2009 - 00:07 #5
ja det mener jeg osse men den blev kodet i xp tiden og derfor kunne man ikke lave og finde de nøgler den skulle hente og tilladelser
og jeg har ikke kontakt til koderen mere som koede delfi scanneren så derfor er det svært at komme videre med den

så jeg søger bare en løsning til ny scanner
evt en opgave  som en kunne løse her hos experterne
og self er intet gratis det er da et must at det vil koste noget for at få lavet ny scanner

håber en venlig sjæl kan løse dette for os
Avatar billede preppydude Nybegynder
17. november 2009 - 23:38 #6
Tjo, kan måske hjælpe dig. Kommer lidt an på hvad du vil have den skal kunne, sådan helt præcist.
Avatar billede Bergcph Nybegynder
30. november 2009 - 00:33 #7
Læsning kommer nok snart håber jeg tråd lukket