Avatar billede public2 Nybegynder
07. november 2009 - 18:04 Der er 1 løsning

Kan ikke åbne messenger live på mit studie, men godt derhjemme??

Hej,

jeg har et besynderligt problem som jeg egentlig har haft i et stykke tid. Troede måske det var Vista der var skyld i det, men samme problem har jeg også nu hvor jeg har fået installeret Windows 7.

Det drejer sig om messenger. På mit studie kan jeg ikke åbne og derfor heller ikke logge ind på messenger. Hvis jeg starter Messenger eller den står til auto-start, så kan jeg se processen i task manager, men jeg kan ikke dræbe den proces. Jeg er overbevist om, at det gør at jeg så heller ikke kan lukke computeren ned, da den bare står i uendelig tid med "Logger af" eller "shutting down" billedet og der kan den så ellers blive stående i lige så lang tid.

Det spøjse er så, at jeg ikke har problemet når jeg er på nettet hjemme hos mig selv eller f.eks. hvis jeg låner min brors Telmore Mobile Internet USB stik, og jeg oplever kun problemet på mit studie.

Jeg har overvejet om det er noget med trådløst internet og min computer, men da jeg ikke lige pt. har trådløst net derhjemme har jeg ikke mulighed for at teste den tese af.

Og jeg vil lige for god ordensskyld sige, at det ikke har noget med mit studiets konfiguration at gøre, da både andre har været på messenger og hvis jeg lader min computer, hjemmefra, logge på messenger og lader computeren gå i dvale og starter den op på studiet, så kan jeg både starte programmet og logge ind.
Og jeg har den nyeste version af Messenger Live.

Har I brug for yderligere informationer så skriv endelig og jeg vil give dem.

På forhånd tak for jeres tid og hjælp

Mvh
Emil
Avatar billede public2 Nybegynder
20. november 2009 - 19:29 #1
Luk