Avatar billede toberg Nybegynder
06. november 2009 - 11:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på trådløst net

Jeg har fået en acer bærbar 5110T med vista. Har et trådløst netværk i hjemmet en Belkin trådløs g router model F5D7230-4
Jeg har ligeledes 2 bærbare mere det kan uden problemmer gå på nettet, men det kan min acer ikker.
Jeg har opdateret netværkskort og hvad der ellers kan opdateres.
Når jeg starter op kan jeg nederst i højre side se netværket. Klikker jeg på det ser det også ud til at virke.
Går jeg nu på nettet, kommer den op med at der ikke er noget net.
I netværks forbindelser kan jeg se det trådløse net, det udsender med stor styrke.
Det virker som om der er noget der blokkere.
Hvis jeg opdatere netværkskortet kan jeg ofte komme på nettet et lille stykke tid, men så bliver jeg atter smidt af.
Jeg har som forsøg forsøgt at installer et usb adabter som netgear wg 111v2. Det lyser og ser ud til at virke men det kommer jeg heller ikke på nettet med.
Har i et forslag til hvad det kan være
Avatar billede pharlap Nybegynder
06. november 2009 - 11:29 #1
Hvad med i opsætningen af Routeren. Der har du ikke hvor du skal angive hvilke computere der skal have adgang i form af mac adresse eller lign? Eller hvad med netværksnøgle?

Min egen router er sat op med tilladte mac adresser, og der ser jeg også fuld sendestyrke men kan ikke komme på nettet, hvis ikke min mac adresse på min pc er angivet i routeren.
Avatar billede toberg Nybegynder
12. november 2009 - 15:16 #2
Jeg har ikke nogen mac adresse, så det er desvære ikke det
Avatar billede toberg Nybegynder
21. januar 2011 - 09:11 #3
Har selv fundet en løsning