Avatar billede jensca Nybegynder
05. november 2009 - 12:39 Der er 1 løsning

Mail sendt fra Outlook Funktionspostkasse ryger i forkert "sendt post" mappe

Vi er nogle stykker som deler en funktions postkasse på exchange.
postkassen hedder support og vi kan alle sende som "Support", problemet består så i at når man har sendt en mail så placeres den sendte mail i ens eget "sendt mail" folder og ikke i funktions postkassens "Sendt Mail" derved kan de andre i gruppen ikke se de sendte mail.
jeg ved man kan flytte den sendte mail manuelt hver gang men det er ikke en god løsning, har også prøvet at lave en regel men det kan ikke køre som server regel og derved skal alle klienter der bruger postkassen have lavet denne regel, det duer heller ikke.
Håber der er nogle der har erfaringer med dette :)
Avatar billede jensca Nybegynder
18. august 2010 - 12:48 #1
lukker da inegn kan svare