Avatar billede Nederb Juniormester
04. november 2009 - 21:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Movie i fuld skærm

Jeg skal lave en movie der skal publishes som en Windows exe fil
Den skal være i fuldskærm altså uden menu og den skal starte i fuld skærm

Hvordan laver jeg det?
Avatar billede maslow Nybegynder
04. november 2009 - 22:05 #1
Hej

Du har muligheden ved at anvende et lille program der hedder MakeInstantPlayer. Programmet tager din wmv/avi fil og lægger det sammen med en player (indbygget codec) som en eksekverbar fil (faktisk som et program).
Meget nemt at bruge og du finder det nemmest via google.

Afhægig af sikkerhedsniveauet, og SP-nummeret hos slutbrugeren, skal vedkommende acceptere at filmen afspilles, men den ppper op  hel skærm, hvis der svares 'ja'.
Held og lykke.
Avatar billede Nederb Juniormester
04. november 2009 - 23:06 #2
Jeg har lavet det før ved at indsætte en kommendo i scenens Actionscript men jeg kan ikke huske hvordan eller kommandoen
Skal lige nævnes det er Cs 3 versionen jeg arbejder i
Avatar billede hmanback Nybegynder
09. november 2009 - 19:22 #3
fscommand("fullscreen",true);

Det er AS2, placeres i første frame i din flash (ved ikke om det virker i en AS3 swf)