Avatar billede Slettet bruger
04. november 2009 - 16:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af ny bærbar

Nu er jeg helt ude at svømme

Min datter spørger om denne pc har dvd-drev installaret, om den kan komme på trådløst net. og om det er en god computer, og om d den er pengene værd.

Desuden kunne det være spændende at vide, om den er klar til Win 7?

Jeg kender ikke meget til bærbare, da jeg er af den gamle skole.
så her har jeg virkelig brug for hjælp.

http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/B%C3%A6rbare-pc%27er/inspiron-11z/pd.aspx?refid=inspiron-11z&s=dhs&cs=dkdhs1

Andre forslag kunne også være spændende.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2009 - 16:43 #1
Den skulle meget gerne kunne komme på trådløst net i Thailand f.eks.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2009 - 11:05 #2
Hvad gør jeg dog, når ingen har hverken et svar eller
en kommentar ?
Avatar billede handberg2 Nybegynder
05. november 2009 - 11:41 #3
Hej,

Der er ikke noget dvd drev i den pc. Men vil man have en meget lille bærbar (under 12") er der sjældent dvd drev. Man kan istedet købe et ekstern drev - som dette: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=630741 der går i usb.

Mht. trådløst netværk, så tror jeg ikke det er et prblem. Jeg mener det er det samme over hele verden, men har íkke selv været i Thailand og afprøvet det.. :)

Dell er et ok mærke, men måske kunne I også kigge på den her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=640270

Det er en Lenovo (tidligere IBM), og jeg vil mene det er en bedre pc, med bedre specifikationer, til ca. samme pris. Dog er den lidt større..

- Handberg
Avatar billede handberg2 Nybegynder
05. november 2009 - 11:42 #4
- Generelt, hvis en pc kan køre Vista kan det også køre Win 7 (tommel finger regel)
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2009 - 12:56 #5
Tak for svarene.  Der er så vidt jeg kan se, heller ikke dvd-drev
i denne http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=640270

Kan heller ikke se, hvor stor skærmen er ?

Ved du hvad et eksternt dvd-drev ca koster ?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2009 - 15:05 #6
Hov lagde ikke lige mærke til at du havde fundet et eksternt drev i første kommentar
Avatar billede handberg2 Nybegynder
11. november 2009 - 10:44 #7
under specificationer står: Diagonal størrelse (Tommer)      13.3