Avatar billede Hatlabif Nybegynder
04. november 2009 - 14:35 Der er 2 kommentarer

Tilmedlingsliste

Hej.

Jeg er ved at planlægge noget fest halløj, og vil gerne lave en tilmedlingsliste online til festen. Er der nogen der kan skrive noget HTML kode der kan klare det for mig???

Meningen er at man skal kunne se hvem der har tilmeldt sig på siden, og efter men selv har gjort det skulle ens eget navn gerne være på listen.
Avatar billede kamak Praktikant
04. november 2009 - 14:47 #1
hvad med www.doodle.com :-) det er meget nemmere
Avatar billede Hatlabif Nybegynder
05. november 2009 - 09:42 #2
Hej, det er da en mulighed, men ville virkelig gerne kunne implementere sådan en den tilhørende hjemmeside...

Håber nogen kan hjælpe med det.