Avatar billede UlrikOne Nybegynder
04. november 2009 - 13:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min bærbar er gået i dvale - hvordan vækker jeg den igen???

Jeg er lige kommet hjem.

Så satte jeg mig ved min musikstudio-bærbar, som kørte ca. et minut, før den gik i en dvale-loading skærm og til sidst "slukkede" (ellere rettere gik i dvale)!

Mit spørgsmål er så: hvordan vækker jeg pc'en igen? Jeg har prøvet at slukke på kontakten og tænde igen, men så viser den bare opstartslogoet (HP Mini), og så slukker den ellers igen.

Jeg har også prøvet at trykke på en masse mere eller mindre tilfældige knapper - lige fedt hjælper det...

Hvad gør jeg??? Det er EKSTREMT vigtigt jeg får den tændt.

På forhånd tak!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2009 - 13:32 #1
der er ikke meget power tilbage på batteriet. Tilslut el-kabel, og tænd så for maskinen normalt.
Lad den stå et par timer tilsluttet lysnettet, så du får ladet batteriet helt op.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2009 - 13:33 #2
Bliv nu ikke sur:
Den sku' vel ikke bare være kørt tør for strøm - det ville nemlig opleves
præcis sådan...
Avatar billede UlrikOne Nybegynder
04. november 2009 - 13:34 #3
Jeg fandt selv ud af det. Skulle trykke FN + startknappen.
Avatar billede UlrikOne Nybegynder
04. november 2009 - 13:36 #4
T4NK3R: Ja, det kunne godt se sådan ud, men så n00b er jeg altså ikke.