Avatar billede ahofmann_jensen Nybegynder
04. november 2009 - 08:51 Der er 2 kommentarer

Kaspersky Internet Security 2009 - Blokerer min computer totalt!

Jeg har ellers været glad for min Kaspersky. Jeg havde Norton installeret, men det program var alt for stort til at køre på min lille computer.
Men pludselig er der er problem med Kaspersky. Når jeg starter op, begynder Kaspersky selvføgelig med det samme, og i mere end 20 minutter kan jeg INGENTING gøre på computeren, før Kaspersky er færdig med at køre update.
Hvad er der sket?

På forhånd tak.
Anita
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2009 - 19:44 #1
Hej Anita Har du fjernet Norton fuldstændigt fra computeren?
Du skal både afinstallere og køre tool:  http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Er du sikker på det er Kaspersky der bruger tiden under opstart?
Prøv at gå i joblisten, for at se hvad der bruger resurcer.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2009 - 19:46 #2
Du har ikke Windows firewall til at køre sammen med Kaspersky vel?