Avatar billede theduck Nybegynder
03. november 2009 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se programmer på DR.dk

Hej Allesammen

Så har jeg brug for jeres hjælp-

Som overskriften siger kan jeg ikke se programmerne på dr´s hjemmeside.

Har haft held med firefox, men nu her efter en uge virker det heller ikke!

Har Vista og avg antivirus 8,5.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede theduck Nybegynder
03. november 2009 - 21:11 #1
Min internet udbyder er cybercity/telenor 10Mb
og kører trådløst netværk.
Avatar billede theduck Nybegynder
04. november 2009 - 18:30 #2
Hmm ikke meget hjælp at hente her, syntes ellers at det plejer at gå stærkt herinde.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2009 - 19:30 #3
Ja ok!

Prøv dette "interne" direkte link.

http://www.dr.dk/TV/20080111094821.htm
Avatar billede theduck Nybegynder
05. november 2009 - 16:43 #4
Virker stadig ikke.

Så får jeg bare en ny fejlmeddelelse

You've encountered error message C00D11B1 while using Windows Media Player. The following information might help you troubleshoot the issue
Avatar billede theduck Nybegynder
05. november 2009 - 16:46 #5
Når jeg går ind på dr.dk tv får jeg denne meddelelse

Fejl 1072885353
Avatar billede ebw Nybegynder
20. februar 2010 - 21:16 #6
Hej

Jeg har samme problem, og har fået oplyst hos både DR og min udbyder, at det er fordi jeg bruger trådløst internet. Så mon ikke det samme er tilfældet hos dig? Møj irriterende!!!
Avatar billede theduck Nybegynder
21. februar 2010 - 09:41 #7
@ EBW
Det er meget muligt at det har noget med det at gøre. men så må der da være nogen der ved hvordan routeren skal sættes op. Det kan ikke passe at bare fordi man kører trådløst netværk,så bliver det umuligt. Hvilken router kører du med og hvilken udbyder har du?