Avatar billede fazer Nybegynder
02. november 2009 - 21:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dlink DIR 635 taber pusten!

Hej Eksperter

Jeg har sådan en Dlink DIR 635 Router. Og når jeg køre på mit WLAN, mister den efekten efter et par dage online.
Det vil sige jeg har den til at stå standby 24/7, og logger på når jeg skal bruge det, men efter et par dage eller nogle gange et par uger, så mister jeg en hel del hastighed, hvis jeg laver en hastigheds test på nettet. mister jeg ca 50% download og ca 80% upload. Hvis jeg rebooter min Dlink kommer den med det samme op på fuld hastighed, er der nogen som har et hint til hjælp til denne fejl??

Mvh
Morten
Avatar billede fazer Nybegynder
06. november 2009 - 15:08 #2
Det prøver jeg lige når jeg kommer hjem over igen
på forhånd tak
Avatar billede fazer Nybegynder
15. november 2009 - 14:39 #3
Smid lige et svar jeg er alt for optaget af arbejde lige i tiden til at prøve, så hvis du smider et svar "betaler" jeg selvfølgelig for din insats, det er ikke din skyld jeg ikke har tid.
Avatar billede rexman Nybegynder
15. november 2009 - 22:13 #4
Behold bare din point.

Vi ved jo ikke endnu om det løser dit problem med at opdatere din firmware i routeren.

:-)
Avatar billede fazer Nybegynder
10. marts 2010 - 21:28 #5
Problemet er langt om længe løst, efter jeg har taget mig sammen til at opgradere, så smid et svar og jeg giver point
Avatar billede rexman Nybegynder
11. marts 2010 - 19:01 #6
:-)