Avatar billede pcn Nybegynder
14. juli 2001 - 19:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Maximum vedhæftet fil outlookm 2000

Hvor hæver jeg maximalt tilladte vedhæftede fil størrelse i outlook, ingen begrænsning i express.
pcn
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
14. juli 2001 - 19:27 #1
under indstillinger
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. juli 2001 - 19:30 #2
Funktioner-->Indstillinger-->postlevering
Sæt X i boksen \"Hent ikke meddelelser, er er størr end....\"
Derefter tryk \"OK\"
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. juli 2001 - 19:30 #3
større even
Avatar billede pcn Nybegynder
14. juli 2001 - 19:38 #4
>dumdum.....
Hvis du også mener at det også gælder for VEDHÆFTEDE er det dine point,jeg har ikke afprøvet selv, da der jo DER default IKKE er sat flueben.
Jeg er informeret om, at der alligevel er en begrænsning og at denne skulle sættes et andet sted.
venligst
pcn

Avatar billede dumdum Nybegynder
14. juli 2001 - 21:23 #5
Jeg har umiddelbart ikke prøvet indstillingen, men da en vedhæftet fil jo gør at mailen bliver tungere, skulle det højst sandsynligt virke efter din hensigt.
Avatar billede pcn Nybegynder
14. juli 2001 - 22:47 #6
>dumdum giv et svar så jeg kan afslutte
pcn
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. juli 2001 - 23:54 #7
Kommer her...