Avatar billede marc23 Nybegynder
02. november 2009 - 13:44 Der er 1 kommentar

Kan ikke komme på min d-link router mere ud af det blå, men kan stadigvæk komme på min apple airport!!

Hej med jer derude,

Jeg har en d-link router 655 som er ca. 4 mdr. gammel og har indtil videre været utrolig tilfreds med den. Men her den anden dag kunne min computer lige pludselig ikke finde det mere! Min kæreste kunne godt, hun har en macbook og jeg en ny hp. Derfor troede jeg det var computerene det var galt med og formaeterde min com. Men dette hjalp ikke. Derfor nulstillede jeg routeren, dette hjalp heller ikke, og nu kan min kæreste helelr ikke komme på. Nu kan jeg dog finde netværket, men der står :  De netværks indstillinger der er gemt på denne computer, stemmer ikke overens med kravene for netværket.
Jeg køre windows vista.
Jeg kan godt komme på alle andre netværk, samt mit andet apple airport net.
Hvis jeg kobler et netværks kabel til routeren fungere den også fint.

Håber virkelig i kan hjælpe mig derude!!
Avatar billede TopBasker Nybegynder
28. december 2009 - 21:54 #1
Du kan prøve at sætte et kabel til din router, og så gå ind i en browser og find routerens interface frem - standard adressen plejer at være 192.168.1.1. passwordet, hvis standard står sikkert på routeren.

Alternativt, kan du prøve at reset din router - der er sikkert en lille knap du kan holde inde. Men når det så er gjort, er det nødvendigt med en opsætning af routeren, eks. som skrevet ovenover.