Avatar billede Guldklump Nybegynder
01. november 2009 - 21:21 Der er 1 løsning

Fra BUP/VOB/IFO filer til JPG

Hej

Jeg har modtaget en CD fra et familiemedlem, hvor der er nogle billeder på.
Jeg kan kun se billederne i MediaPlayer el. lign, jeg kan således ikke få adgang til billederne i JPG-format, som jeg kender.

Kan jeg på nogen måder lave det om til "det kendte format"?
Og i så fald hvordan?

På CD'en ligger der 2 BUP-filer, 2 IFO-filer og 3 VOB-filer.
Jeg kan afspille CD'en som et slags diasshow.

På forhånd tak. :-)

Venligst
Guldklump
Avatar billede Vandreren Novice
01. november 2009 - 23:31 #1
1. Afspil VOB-filerne i VLC Player.
2. Tag snapshot af hvert billede (i png-format).
3. Konverter png-filerne til jpg, hvis du ikke kan bruge billeder i png-format.