Avatar billede zinuss Nybegynder
01. november 2009 - 20:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Plasma TV med Ethernet

Halløj, længe siden :)

Kan det virkelig være rigtig at man ikke kan få et plasma med Ethernet adgang?

Er det kun mig der syntes det kunne være rart at man kan hører internetradio, streame fra sin NAS, se feriebilleder uden at skulle fedte rundt med USB eller SD kort, osv, osv, osv..

Tænker jeg på morgendagens fjernsyn?

/K
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. november 2009 - 20:17 #1
morgendagens tv er jo ikke plasma
01. november 2009 - 21:14 #2
Se evt. her -> http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede zinuss Nybegynder
01. november 2009 - 21:15 #3
Nææ, muligvis ikke, men hentyder også til at det ikke er "implementeret" endnu :)
Avatar billede zinuss Nybegynder
02. november 2009 - 12:12 #4
Samsung laver noget i den stil.. Man kan i hvert fald koble sig på Flickr. De kalder det internet@tv

http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=tvhomeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=tv&model_cd=LE55B658T5WXXE

Men tak for budene :)