Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
31. oktober 2009 - 23:49 Der er 2 kommentarer

SPIL PROBLEMER

Hej  jeg har et problem med et pc spil fra atari.

der er tale om marc echo's getting up - contents under pressure.
ja problem er at det kører alt alt for hurtigt .. og jeg har forsøgt med cpu killer og det virker sådan set os men det gør bare at det hakker helt vildt når man drejer med musen....

hvad gør jeg .. hjææælp..

INFO PÅ PC:

64bit X2 2Ghz
3Gb ram
Windows 7
og et pænt godt graffikkort fra geforce..
Avatar billede vunde Nybegynder
01. november 2009 - 13:29 #1
Har du den nyeste grafikkort driver til dit grafikkort..? Til W7 ..?
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
01. november 2009 - 17:40 #2
tror jeg da :D