Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
31. oktober 2009 - 16:38 Der er 5 kommentarer

Problem med hastighed i spil !

Hej eksperten.dk

Jeg har brug for noget hjælp med et spil.

Jeg har nu forsøgt at installere "marc echo's getting up - contents under pressure", installeringen gik fint og det starter også godt ..

men under "history" videoer før missioner går det AAAAAAAAALT for stærkt .. vil tro ca 4-5 gange den org. speed.

Hvad kan det være og kan nogen hjælpe..

Dette er mit yndling spil så vil derfor give 200 nu og når personen der løste mit problem er fundet vil jeg give 250 mer..

Vil gerne ha svaret her eller over messenger.. (peugeot-jonas@hotmail.com

tak !
Avatar billede Vandreren Novice
31. oktober 2009 - 16:59 #1
Hvis det er et ældre spil, så kør det i en emulator. :)

PS. Du har ikke 450 points, du kan give bort (endnu).
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
31. oktober 2009 - 17:03 #2
jo jeg har...
200 i spørgsmålet + 250 !!

emulator ? ?hvad er det ?
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
31. oktober 2009 - 17:16 #3
btw spillet er fra atari 2005
Avatar billede Vandreren Novice
31. oktober 2009 - 18:27 #4
Du har ret, jeg var lige for hurtig der. :)

Info om emulator:
http://en.wikipedia.org/wiki/Emulator

Emulator vil man fx. bruge til DOS- eller Win311-spil.

Hvad er systemkravene til dit spil?
Hvis spillet er til WinXP eller tilsvarende, så kan du bruge "Game Speed Adjuster" eller et lignende program.

http://game-speed-adjuster.software.informer.com/
(jeg har ikke testet programmet og er ikke ansvarlig for eventuelle skader og tab)
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
31. oktober 2009 - 19:31 #5
Ingenkan ikk få det der game speed adjuster til at fungere.. kan du adde min msn ?? for at hjælpe mig ?

peugeot-jonas@hotmail.com