Avatar billede p_burns Nybegynder
30. oktober 2009 - 12:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blu ray med DVB-T dekoder og harddisk

Hej

Jeg skal opgradere mit tv-system derhjemme, så jeg ikke går i SORT her 1.november.... uhhh.

Derfor leder jeg efter en Blu-ray afspiller der har indbygget dvb-t decoder i mpeg4 format og en intern harddisk.

Synes ikke jeg kan finde noget på nettet.

Er der nogen der kan hjælpe?

VH

Burns
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. oktober 2009 - 12:42 #1
Hvad skal en bluray afspille bruge en DVB-T tuner til ?

En tuner bruger man når man skal se TV eller optage TV, og derfor bør du kikke efter en harddiskoptager med DVB-T tuner, som kan afspille Bluray skiver.

http://www.t3.dk/blu_rayog_harddiskoptager_i_n
Pixmania har den til omkring 3200
Avatar billede p_burns Nybegynder
30. oktober 2009 - 13:12 #2
well.. er det ikke det samme?

Ihvertfald tak for link.. det var lige det jeg ledte efter.
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. oktober 2009 - 13:17 #3
En afspiller og DVB-T er modsætninger.

Det er ret nyt med harddiskoptagere med Bluray afspilning, så du skal nok forvente at udbudet af modeller vil stige fremover.
Den jeg linker til, var den eneste jeg umiddelbart kunne finde.