Avatar billede flenner Nybegynder
29. oktober 2009 - 23:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Buffalo LinkStation Live 1TB NAS Server og vista 64-bit

Jeg har fået en Buffalo LinkStation Live 1TB NAS Server som kan køre via LAN mit eneste problem er at jeg ikke kan få den sat op til automatisk at lave fildeling idet jeg skal logge på min vista som adminstrator =fejlmeddelse. Jeg er logget på som administrator så umiddelbart tror jeg at jeg har en udfordring med driverne - er der nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kommer uden om adminsitrator problemet?
Avatar billede mrtn Nybegynder
30. oktober 2009 - 07:37 #1
Avatar billede mrtn Nybegynder
01. november 2009 - 18:00 #2
Lidt ekstra info: Windows 7 har ikke samme isue.
Avatar billede flenner Nybegynder
01. november 2009 - 21:40 #3
Tak
jeg har stadig problemer med lack of administrator permission ved du om det også er et problem i 7éren?