Avatar billede nesdunk Nybegynder
29. oktober 2009 - 17:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at åben krypteret side indeni VirtualBox

Hej Experts

Jeg skal bruge noget hjælp med det her inden jeg smadrer noget!

Kører med følgende setup:
Windows 7 Host
VirtualBOx 3.0.8
Windows XP SP3 Guest

Jeg kører alt poker relateret software inde i XP og skal af og til sætte penge ind eller trække penge ud. Jeg er nu rendt ind i et belastende problem...

Skal åbne withdraw/deposit siden inde i VC Poker softwaren. Siden kører med "TLS 1.0, AES med 128 bit kryptering (høj); RSA med 1024 bit udveksling" og jeg får simpelt hen "Siden kan ikke vises" hver gang.

Jeg har prøvet at køre selv samme side i Win7 hosten og der fungere det uden problemer, så kan regne ud at problemet højst sandsynligt ligger i overgangen til den virtuelle XP.

Hvordan får jeg det til at virke!?

Håber der er nogen derude der kan hjælpe!!

Venlig hilsen
Søren
Avatar billede nesdunk Nybegynder
29. oktober 2009 - 19:11 #1
Løsningen med en Virtual PC er skrottet, da det ikke kørte ordentligt når der var flere poker borde åben samtidig... :(
Avatar billede ksoren Nybegynder
29. oktober 2009 - 19:15 #2
Nej, det kan nogle gange være besværligt at snyde :)