Avatar billede okoleg Nybegynder
29. oktober 2009 - 13:33 Der er 3 kommentarer

Programmering af sms site.

Jeg skal bruge en pris på nedenstående (ex design), jeg har beskrevet det så godt jeg kan men spørgsmål er velkomne.
Det er et nyhedssite, hvor de nyeste aritkler er på forsiden, og ellers rykker de under de forskellige katagorier efterhånden som de bliver ældre.

Funktion 1:

Det skal være muligt at oprette en nyhed med et billede i en kategori (som alm. nyhedssite f.eks. eb.dk)

2:
Folk skal kunne sender deres billede og evt. en kommentar ind via MMS  fra mobilen.
Der skal så være et CMS system hvor redaktionen  kan sidde og gøre følgende:

1. Tilrette/beskære billedet
2. Tilrette tekst som omtaler billedet, lave overskrift og under overskrift.
4. Vælge en kategori som billedet og historien til passer i
3. Trykke "upload" når dette er gjort, men der skal også være mulighed for at afvise.

3. De der skal være 3 raklamepladser på sitet, disse skal kunne styres i CMS´en - bannere skal kunne rotere.

4. Når der oprettes en artikel skal det være muligt at sætte "flueben" ved, og den vil så blive lagt ud på en mobilvenlig html side. Dvs. når folk får en sms med en ny sladder historie, skal de kunne trykke på URL´en i sms´en og læse nyheden i deres mobil browser, uden at det skal koste en milliard at modtage trafikken.

5. Der skal være en mulighed for at tilmelde sig vores sms nyheder, denne funktion skal tale sammen med vores gateway (wannafind)
Avatar billede okoleg Nybegynder
29. oktober 2009 - 22:37 #1
Er det oprettet i en forkert kategori?
Avatar billede jps6kb Novice
30. oktober 2009 - 11:57 #2
Den er ikke oprettet i forkert kategori. Der er nok ikke nogen der kan klare / er interesseret i det. :)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 12:40 #3
Det lyder som en spændende opgave, der skal nok lige snakkes lidt mere om de enkelte punkter i opgaven for at være helt sikker og for at kunne give en pris.

Kan du sende dine kontaktoplysninger til osj@device.dk, så kan vi snakke videre om opgaven.