Avatar billede rasm_ar Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Web cam

Jeg har en stationær PC og har igennem flere år anvendt et Creative Web Cam Live, men ved sidste formatering har jeg ikke kunnet få gang i Web Cam igen, når jeg anvender instaææations CD kører denne ikke færdig. og jeg må så slukke for PC eren.
Jeg har så forsøgt at slette det som blev oprettet, således jeg mente at starte helt forfra med installationen, men det samme sker, CD eren kører ikke færdig.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Blandy Praktikant
29. oktober 2009 - 12:32 #1
Prøv at hente den ny version af drivern som er på creatives hjemmeside.
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
29. oktober 2009 - 15:03 #2
Hvordan er det nu lige man kan det? Nu har jeg prøvet med flere og det ender op med, at man skal købe et scan-program, der først har vist at intet fungerer.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. oktober 2009 - 17:22 #3
Hej..

Prøv at kopier alle filer fra din CD og ned på din harddisk og derefter prøve at starte installationen fra harddisken..
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
30. oktober 2009 - 08:11 #4
Det kunne jeg heller ikke finde ud af, men under eftersøgning i systemet fandt jeg i kontrolpanalet, at den port som web cam har fået tildelt ikke giver nogen mening. Det lignede stort talt, og på siden fremgik det også at cam ikke virkede. Er det noget med den port?
Avatar billede rasm_ar Nybegynder
04. november 2009 - 17:23 #5
Problemet er løst