Avatar billede rcslaven Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:52 Der er 2 kommentarer

Windows Media Center er holdt op med at fungere

Jeg har Vista Home Premium hvor dele af Windows Media Center er holdt op med at fungere. Jeg kan faktisk kun optage og se tv. Hvis jeg vil se billeder eller høre musik får jeg en meddelelse om, at et problem er skyld i, at Windows Media Center er hold op med at fungere.

Hvordan kan jeg løse dette problem (jeg har ikke taget backup at systemet da jeg købte maskinen for et par år siden, men der findes et drev D som hedder recovery - kan jeg genindlæse Media Center herfra
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 08:54 #1
"Windows Media Center er holdt op med at fungere"

Hej rcslaven

Har du fået nogen feedback på dette?

Jeg har købt en Dell bærbar med Windows 7, hvor der blandt andet er Windows Media Center. Det virkede tilsyneladende fint i starten, men jeg nåede ikke at prøve så mange af funtionerne. Ny får jeg også denne fejlmeddelelse, når jeg vil åbne det.
Avatar billede brasen-olsen Nybegynder
03. januar 2010 - 12:40 #2
Nej jeg har ikke fundet nogen løsning, men jeg har i mellemtiden fået startproblemer med VISTA så har måtte gendanne til fabriksinstillinger og så kom Media Center også på plads