Avatar billede johnnyfischer Nybegynder
28. oktober 2009 - 17:12 Der er 9 kommentarer

Kan ikke læse orginal Windows 7 Home Premium disk

Er der nogen der har haft det samme problem ??

Kan ikke boote på DVD eller læse den fra Windows XP har prøvet i 4 forskellige computere.

Er der evt nogen der har eb img fil jeg kan brænde og lave en ny DVD der kan bootes og installeres fra ??

Jeg har selv kode der fulgte med min orginale DVD
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. oktober 2009 - 17:17 #1
Kan drevet læse andre DVD'er.
Avatar billede johnnyfischer Nybegynder
28. oktober 2009 - 17:34 #2
Jep det er DVD drev den ene sidder i en helt ny computer
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. oktober 2009 - 18:18 #3
Kan det drev som du forsøger at installere fra også læse andre DVD skiver ? ?
Avatar billede johnnyfischer Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:41 #4
ja det kan det godt, har prøvet i flere forskellige computere den ene en helt ny Lenovo bærbar.

Jeg kan se at der er en mere herinde på Experten der er stødt på det samme problem men han har ikke fået svar.

Jeg tror det er skiven der ikke dur så jeg vil se om jeg kan finde en fil jeg kan brænde så min søn kan komme igang med windows 7 også vil jeg ringe til leverandøren imorgen.

men det tager sikkert tid inden jeg får byttet DVD en da den er købt engros igennem mit arbejde
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. oktober 2009 - 18:51 #5
Du forstår mig ikke.

Det drev du har problemer med sidder i en komputer. Kan du ved anvendelse af drevet i denne komputer afspille og se filerne på andre DVD skiver du sætter i drevet ?

Fordi at en DVD skive ikke kan læses af et DVD drev, betyder ikke at DVD skiven er i stykker. Det kan også være drevet du bruger til at læse DVD skiven med der er i stykker.
Derfor kan drevet læse andre skiver ?
Avatar billede johnnyfischer Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:57 #6
Ja men jeg har jo prøvet i flere drev der alle kan læse DVD skiver
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. oktober 2009 - 21:19 #7
Det er ikke skiven du skal teste i andre drev, men andre skiver du skal teste i dette ene drev.
Avatar billede johnnyfischer Nybegynder
30. oktober 2009 - 08:49 #8
DET er 100 % sikkert at drevene fungerer de kan læse alle andre DVD skiver ....
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. oktober 2009 - 11:47 #9
Jeg kan ikke lide at du skriver drevene, for det er lige nu underordnet. Jeg søger information om 1 (ET) drev.

Det er kun et drev du forsøger at installere fra, og det er dette drev og ingen andrer, som jeg forsøger at bestemme tilstanden af.

Derfor vil jeg bede dig bekræfte, at det drev du forsøger at installere dit WIN 7 fra også kan læse og afspille andre DVD skiver.

Lige en ting. Er det en originag DVD skive, eller er det en kopi.