Avatar billede staaholm Nybegynder
28. oktober 2009 - 08:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kondenserende gaskedel

Hvordan finder man ud af årsvirkningsgraden på en kondenserende gaskedel(Junker/Bosch ZSR 24-3 AE 23 S0800)
Jeg har brugt den ica 10 år men nu er den blevet for dyr i drift(ca 45000,- Dkr/år) med gas leveret af Primagas til 1,75 kr/kg mod oliebranchens anbefalede pris på 1,15 kr/kg)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 09:41 #1
Et udemærket forslag til Eksperten, så kan vi tænke lidt over det
28. oktober 2009 - 09:56 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede staaholm Nybegynder
28. oktober 2009 - 11:15 #3
tak