Avatar billede maabjerg Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:31 Der er 2 kommentarer

Nogen der kender en applet lign facebook deres billedeupload applet?

Hej Eksperter

Jeg sidder og er i gang med et meget vigtigt projekt, hvor jeg skal bruge en billede upload funktions lidt ligesom den faceboook har. Dvs. en upload funktion hvor man kan vælge flere billeder af gangen fra sin pc, ligesom at det var windows stifinder man brugte. (håber folk kender facebooks funktion).

Og så må den meget gerne kunne resize billederne lokalt på computeren inden den uploader dem.

Løsningen må såvel gerne koste penge, som være gratis.

På forhånd tusind tak for jeres hjælp.

Med venlig hilsen
Steffen Maabjerg
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2009 - 15:40 #1
Soeger du noget kode du kan arbejde videre paa eller leder du efter en faerdig loesning?

Hvis det foerste saa kig paa:

http://www.vajhoej.dk/arne/eksperten/trusted_applets/UploadManagerApplet.java
Avatar billede maabjerg Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:49 #2
Jeg søger mest en færdig løsning, da projektet er meget omfattende, at jeg ikke er sikker på at jeg vil kunne nå at skulle udvikle sådan en applet også.