Avatar billede cosmo21 Novice
27. oktober 2009 - 14:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

XBOX 360 ELITE

Hej

- Alle ved sikkert at en normal  XBOX 360 har et specielt scart udgang i med mulighed for og vælge mellem HD og normal TV

- En XBOX 360 ELITE har rigtigt HDMI udgang i.

Mit spørgsmål er så kan man se en forskel i billedet fra en XBOX 360 til en XBOX360 ELITE nu den sidstnævnte har et ægte HDMI stik og ikke den der scart udgang som den normale XBOX 360 har??
Avatar billede amd Nybegynder
27. oktober 2009 - 14:44 #1
Du tager fejl.. Alle nyere xbox maskiner har HDMI udgang ( Jasper modellerne ). De ældre har kun komposit og component.
Du vil opleve en lille smule bedre kvalitet med HDMI. Jeg har faktisk begge stående, og set i forhold til hinanden vil du ikke opleve den store forskel.
Avatar billede celador Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:09 #2
ja, du vil kunne opleve forskel... komposit vil kun kunne producere 720p hvor hdmi vil kunne levere 1080p / i...om du rent fysisk kan se forskel, det er lidt forskelligt... afhænger af størrelsen på dit fjernsyn og din "se-afstand"
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:13 #3
#1
du skriver du har 2 stående, men du kan da umuligt have dem begge tændt på samme tid, med mindre du bruger høreværn

larmer den nye xbox mindre end den gamle xbox360.
har selv den gamle med 20gb harddisk og det er jo helt vild som den larmer
Avatar billede amd Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:14 #4
Nej men kan da gøre det efter hinanden.. Og hvis ikke der er mærkbarforskel der, så er det ikke efter min menine penene værd :)
Den nye af dem har benq drev, og den larmer betydeligt mindre end den gamle, som har et hitachi drev
Avatar billede cosmo21 Novice
27. oktober 2009 - 15:41 #5
Ok takker for den nye viden.. Under alle omstændigheder ville jeg nemlig have en ELITE larmer mindre 120 GB. hvis man ville lave backup af sine gemte spil kan man købe en eller anden ekstern harddisk men ved ikke om nogle er jer kender til sådan et
Avatar billede amd Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:46 #6
Alle xbox harddiske kan tages af ved et kliksystem?? Du kan ikke stille det så simpelt op, at elite larmer mindre etc. Alle xbox modeller er lavet med de forskellige typer drev. der er som udgangspunkt 4 forskellige typer. Samsung, lite-on, hitachi og benq. Modellen på xboxen kan du ikke bruge til noget i den forbindelse
Avatar billede cosmo21 Novice
01. november 2009 - 13:59 #7
Ok jeg har fået de svar jeg ville .. aflæg gerne svar så der point
Avatar billede cosmo21 Novice
15. april 2010 - 13:59 #8
..