Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
27. oktober 2009 - 09:52 Der er 6 kommentarer

Installere Windows 7 OEM på XP

Jeg har pt. Windows XP, og vil rigtigt gerne have windows 7.
Jeg har forhørt mig lidt omkring, men kan ikke rigtigt finde svar på om jeg kan installere en OEM-version af Windows 7 på min computer. Jeg ved godt der så ikke er hotline-support når jeg gør det sådan og også at jeg skal backe hele min harddisk op og geninstallere alle programmer.

Jeg ahr XP home og vil gerne have 7 home.

På forhånd mange tak!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
27. oktober 2009 - 10:08 #1
dur ikk

OEM binder sig til hardwaren, og da du ikke har købt Windows7 OEM sammen med din PC er det ulovligt....
tror jeg nok

hvor har du Windows7 OEM fra
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
27. oktober 2009 - 10:19 #2
Jamen, på proconsult.dk, bla andet. Kan købes mange steder, hvis du søger på  pricerunner.dk
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
27. oktober 2009 - 10:32 #3
ja ok
jeg troede bare at den kom fra en anden pc
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2009 - 10:55 #4
Ring til dem og spørg, har handlet der i mange år (du får altid kompetente svar) telefonnummeret står nederst på hjemmesiden
http://www.proconsult.dk/
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. oktober 2009 - 11:01 #5
Det kommer an på hvilken hardware du har. Der er sider på nettet (formodentlig microsoft) hvor du kan checke om din pc er kompatibel.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. oktober 2009 - 11:04 #6