Avatar billede giplon Nybegynder
27. oktober 2009 - 08:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Intel Active Management Technology (Intel AMT) status on this computer is disabled

Som antydet i overskriften har jeg et lille problem

min bærbar HP 9610p kommer ganske uprovokeret med ovennævnte fejlmeddelelse
jeg har installeret vista på den for 1 måned siden

Jeg har prøvet at google og fundet ud af at man i BIOS kan ændre status fra disabled til enabled

dette er hvad jeg har gjort (efter fejlmeddelelsen)

1 givet tilladelse til at funktionen ctrl-P kan anvendes ved opstart
2 ctrl-p der giver adgang til AMT/BIOS ( Hvis det hedder sådan)
3 selve funktionen er password sikret men jeg forsøgte med "admin" og der virkede
4 for at æmdre status skal man ændre password og det er her kæden knækker det må jeg simpelthen ikke jeg har forsøgt med alt store / små bogstaver tal og at skrive admin igen admin1 ol

hvordan for jeg enabled min Intel activ Manegement igen?
Avatar billede giplon Nybegynder
10. december 2009 - 22:23 #1
... havde
Avatar billede giplon Nybegynder
18. maj 2011 - 10:56 #2
xxx