Avatar billede xenix Nybegynder
14. juli 2001 - 13:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Banner

Jeg kunne godt tænke mig at få fremstillet et banner. Da jeg er ny her på eksperten.dk ved jeg ikke så meget med det der point noget men jeg vil gerne give 300 point til den person der kan lave et flot banner til mig, men jeg ved ikke hvordan jeg giver point til en person så måske i kunne hjælpe? håber nogle er interesseret i at lave et banner/logo til mig...

/Michael
p.s. logoet skal være normalt, ved ikke lige målene men ligesom eksperten.dk` s reklamer osv. så hjælp mig...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
14. juli 2001 - 13:24 #1
Hvad skal der stå på banneret?
Avatar billede sting Nybegynder
14. juli 2001 - 13:26 #2
Den klare jeg, men kom med nogle flere oplysninger!!
Avatar billede xenix Nybegynder
14. juli 2001 - 13:30 #3
Min side findes på bigbrother.subs.dk og banneret skal skiftes ud lige nu er der et banner hvor det står du kan ikke lade være.... www.bigbrother.subs.dk og så skifter den til -nyheder døgnets 24 timer- jeg ved ikke helt hvad der skal stå på det nye og hvordan det skal se ud det skal ihvertfald have sort baggrund og hvide bogstaver. har i nogle forslag til hvad der evt. kunne stå på banneret?.

/Michael
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 13:33 #4
ja du er sørme ny her

http://www.eksperten.dk/spm/87055
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 13:34 #5
Avatar billede xenix Nybegynder
14. juli 2001 - 13:38 #6
Hej Space.

Ja det er jeg før havde jeg samme konto som min ven som også hedder Michael jeg spurgte ham om han ikke ville spørge hvad i syntes om min side. Han har sin egen konto dette er min... er du med nu

/Michael
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 13:40 #7
hmmm
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
14. juli 2001 - 16:12 #8
Her er et forslag...

Hvis der er nogle ting du vil ha rettet må du endelig sige til.

www.games-net.dk/eksperten/bb1.gif
Avatar billede pyhta Nybegynder
14. juli 2001 - 16:35 #9
Avatar billede styler.dk Nybegynder
14. juli 2001 - 16:52 #10

OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !

http://www.eksperten.dk/spm/89090
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
14. juli 2001 - 18:42 #11
her er to der virker (håber jeg)...

www.xperten.subnet.dk/bb1.gif
www.xperten.subnet.dk/bb2.gif

fotæl mig hva du syntes!!!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 13:02 #12
Var det kun 10 points? *G*
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 14:32 #13
hallo. du skrev at jeg ville få 300 points.
hivs du ikke ved hvordan man gør. så skal du oprette en spm. mere der hedder points til gamer_dk. og der sætter du så spm\'et til 290 points. når jeg så har lagt et svar gir du mig pointsene...