Avatar billede sinistercheese Nybegynder
26. oktober 2009 - 11:35 Der er 1 løsning

Reporting Services rapport - manglende linier.

Jeg sidder her og undrer mig bravt over, hvorfor min Reporting Services Rapport virker fint når den bliver preview'et i Visual Studio 2008, og også når den bliver afviklet i Report Manager.

Når jeg formastelige udvikler så vover at eksportere til f.eks. PDF eller EXCEL format forsvinder mange af mine linier på rapporten.

Mysteriet bliver endnu større når jeg så fortæller at i den pdf-fil jeg får ud af det, når jeg eksporterer, så passer det totale antal sider faktisk godt nok (6 sider), med det jeg forventer, men da mange af mine linier ikke findes i .pdf-filen så er der kun 5 sider i pdf-dokumentet. Så den sidste side i dokumentet er side 5 af 6 ?!?!?!

Jeg anvender propertien Row visibility til at afgøre om en række skal udskrives eller ej.

Nogen der har nogle gode ideer ?
Avatar billede sinistercheese Nybegynder
28. oktober 2009 - 15:32 #1
Fandt selv en løsning efter en hel del grublen.